【海洋公園】海洋公園免費親親水豚活動 近距離睇3隻肥嘟嘟水豚發呆/5大影相位

文: 劉紀彤
2020.01.16

香港海洋公園推出新春賀年活動,當中最吸引的是期間限定新春水豚學堂,大家可以免費在教育大使的帶領下近距離睇3隻肥嘟嘟、圓碌碌水豚發呆,教育大使更會不定期將小食如生菜、甜薯、蘿蔔放入水豚居住的地方,等大家可以睇到水豚嗰為食樣!除了睇水豚之外,香港海洋公園園內亦有多個以水豚和老鼠做主題的影相位,包括同水豚家族齊齊浸溫泉。新年期間亦會推出新春主題美食、世界級變臉表演,今個假期可以去玩吓啦!

期間限定新春水豚學堂由125日起至22日於海洋公園舉行,只要於網上預先登記就可以免費參加,除了可以近距離睇到3隻肥嘟嘟、圓碌碌水豚,教育大使仲會不定以小食如生菜、甜薯、蘿蔔吸引水豚,等大家睇到水豚為食的一面!睇完水豚小朋友亦可以參加工作坊製作水豚輝春添~

 

 

海洋公園內仲有多個以水豚和老鼠做主題的得意影相位,其中一個仲可以混入水豚家族齊齊浸溫泉,好可愛!

 

玩完可以去香港老大街欣賞世界級國術變臉表演(期間限定由125日起至22日)。

 

 

最後可以去食嘢醫肚,香港海洋公園推出多款新春主題美食,又好味又好意頭!

 


活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓