【新年好去處2020】旺角618上海街小型年宵市集!本地設計手作/傳統硬幣扭蛋機

文: 劉紀彤
2020.01.17

除了旺角花墟的年宵花市,旺角仲有另一個特色年宵可以行!旺角上海街20年代及60年代建成的唐樓經市建局活化工程改建為「618上海街」新商場,新商場開幕後引入了不少本地小店,而商場其中一間主打文化保育的小店Restore由1月16日起至1月24日於店內舉辦「呢度有個小小年宵」,年宵市集公開招募了多間個體小店、手作、設計文創商品參與,出售賀年產品、包裝食品、本地設計手作、寵物用品為主,今個新年去行吓啦!

旺角「618上海街」內的其中一間特色小店Restore出售多款具有香港特色的產品,希望保育地區文化,支持本土創意品牌。有見今年年宵花市未有乾貨攤位,因此Restore公開招募了多間小店於店內舉辦「呢度有個小小年宵」。

 

年宵市集主要出售賀年產品、包裝食品、本地設計手作、寵物用品為主,店內有大量具香港特色設計的精品,例如麻雀擦膠、印有舊式建築的明信片、小巴牌等等,今個新年可以去行個大運加支持一吓本地設計!

點擊圖片睇有咩款式啦: 

其他精品: 

 

 

活動資訊

  • 日期2020年1月16日 - 2020年1月24日
  • 地址 REstore -旺角上海街618號1樓102B&C

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓