日本新推二合一鴛鴦電飯煲超方便 懶人輕鬆變廚神煮出三餸一飯

2020.01.21

對懶人來說想簡簡單單煮出三餸一湯,其實都相當大陣仗!最近日本家電公司就推出二合一鴛鴦電飯煲(Twins Chef),一煲兩鍋分開兩個間隔,可以同時煮飯兼煮菜,最多仲可以同時製作4個飯菜,以後輕鬆煮出三餸一飯都無問題!

近期日本Shop Japan網店熱賣的二合一鴛鴦電飯煲(Twins Chef),外形與一般電飯煲相同,但內層就分為兩個間隔,可以同煮白飯、粥、蛋糕及湯外,更可以煮有醬汁的餸菜,如咖哩及燉肉等等。

飯煲內更有兩個蒸架,可以擺放蔬菜及小所以可以同時製作出4個飯菜,最多更可製出4人量的白飯及6人量的餸菜,細細部一樣滿足到全家需要!

 

Twins Chef亦有十款預設菜單,只要簡單按下快捷鍵即可製作白飯、玄米飯、粥、湯、蛋糕、蒸煮等等。

Twins Chef售價為24800 日元(約$1749港元),現於日本 Shop Japan 網店有售,但由於日本產品電壓與香港不同,想在香港使用的話就需要另加變壓器啦,>>按此<<

來源:shopjapan

活動資訊

  • 地址 詳見內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓