【新年2020】新年10大連鎖餐廳特別營業時間 譚仔指定分店營業/提早初一開市

文: LorLor Lee
2020.01.24

農曆新年假期期間有不少食肆收爐休息,而各大連鎖食肆不同分店的營業時間都有特別安排,除了麥當勞及KFC等全年無休之外,部分連鎖食肆也有新春特別營業時間安排,今年譚仔及三哥米線部分分店更提早年初一啟市。各位不想撲空就要留意營業時間安排啦,即睇睇10間連鎖食肆新年期間營業安排!

麥當勞

新年假期間全線營業。

KFC

新年假期間全線營業,部份分店更會延長服務時間,而全線分店將於年初五起恢復正常營業時間。

譚仔雲南米線

譚仔將有18間分店在農曆新年年三十、初二至初四期間照常營業,但不設早餐時段。其餘所有門店都會在年三十提早收爐,初五正式啟市!

*Click圖放大睇睇新春期間(初一除外)照常營業的各大門店地址:

譚仔三哥米線

譚仔三哥米線於年三十晚只有3間分店照常營業,其餘分店外全線休息一天,而部份分店會提早年初一啟市。

*Click圖放大睇睇譚仔三哥米線分店新年營業時間

爭鮮壽司

*Click圖放大睇睇爭鮮迴轉壽司、爭鮮外帶壽司的新春營業時間安排,全線分店將於年三十晚下午5時提早收市,初一及初二亦有特別營業時間等。

Pizza Hut

新年假期間全線分店照常營業。

牛角日本燒肉專門店
全線分店於農歷新年期間會照常營業。

A-1 Bakery

*Click圖放大睇睇A-1 Bakery各大分店新春營業時間安排:

薩莉亞意式餐廳

新年假期間全線分店照常營業。

賞茶

連鎖茶飲店賞茶部分店於新春期間有特別營業時間安排 *按圖放大睇睇

活動資訊

  • 地址 詳見內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓