LUSH樹熊番梘香港都有!即睇日期及分店 全數收益捐贈澳洲山火搜索/修復森林

2020.02.03

雖然近日全球受武漢冪炎影響,但澳洲的山火仍然持續,對當地生態環境已造成嚴重影響!Lush早前推出限量慈善版番梘「森林拯救隊香氛皂」,以可愛樹熊為造型,全數收益更會捐贈以支援澳洲搜索和拯救倖存動物的自發性團體,最近香港都有得買,即睇香港返貨日期及分店地點!

 

森林拯救隊香氛皂以可愛樹熊造型登場,香氛皂在扣除成本後的銷售額將撥捐至由Lush嵐舒成立的拯救叢林動物基金 (Bush Animal Fund),全力支援在澳洲搜索和拯救倖存動物的自發性團體,幫助他們進行緊急救援、修復森林和動物棲息地的工作。 

最近香港都經已分批返貨,即睇返貨日期及分店:

2月3日:

尖沙咀加連威老道分店、中環港鐵站E4號分店、銅鑼灣駱克道分店、屯門市廣場分店 

24日:

尖沙咀海港城LCX分店、旺角西洋菜南街分店、中環擺花街分店、九龍灣德福廣場分店

 26:

銅鑼灣記利佐治街香港裸裝概念分店 

27日:
沙田新城市廣場分店

 

森林拯救隊香氛皂於Lush網店一樣有售,售價為$80 ,>>按此<<。 

來源:LUSH

活動資訊

  • 地址 詳見內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓