【情人節禮物2020】55款情人節禮物推介!冧爆男朋友/女朋友DIY訂製/實用禮物

文: 劉紀彤
2020.02.08

2020年情人節就快到啦,除了去食情人節大餐慶祝,相信大家都會買份小禮物氹另一半開心,大家準備好禮物送俾男朋友、女朋友未呢?如果未諗到買咩禮物,可以參考一下以下的情人節禮物推介,有度身訂製獨一無二的窩心禮物,亦有在市面買到的實用禮物,甜蜜又浪漫,相信另一半收到一定冧爆!

情人節禮物唔一定要十分貴重,反而心意更重要,如果想搞搞新意,度身訂製一份專屬二人的小禮物是一個不錯的選擇,可以在禮物上刻字或者印上雙方的畫像照片,獨一無二又有紀念價值。

點擊圖片禮物推介: 

未諗到買咩禮物的男朋友唔使煩惱,唔少女仔都鍾意配戴飾品,以下精選了幾個深受女仔歡迎的飾物品牌,有齊手錶、頸鏈、戒指、手鏈、耳環,另外亦可以選擇送銀包、手袋,即刻睇睇以下禮物推介啦!

銀包及卡套款式種類較多,亦有不同價格選擇,當中新加坡品牌Charles & Keith只需數百元就買到,如果預算較高可以考慮ChanelGucciYSL等名牌。(價錢只供參考,以專門店/零售店最新價格為準)  

 

唔少入門級品牌手袋$3000以下就有交易,各位男朋友都可以考慮一下!(價錢只供參考,以專門店/零售店最新價格為準) 

 

另外,亦可以睇睇以下入門級飾物品牌,挑選一款手錶、頸鏈、戒指、手鏈、耳環,女朋友收到相信會好開心!

 

至於男朋友的禮物應該較著重實用性,女朋友買禮物之前可以睇睇以下推介!

電子用品類禮物推介:

 

其他送給男朋友禮物推介:

 

 

活動資訊

  • 地址 請參閱內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓