【尖沙咀美食】韓國石燒漢堡扒專門店抵港 100%澳洲和⽜製/和⽜漢堡扒餐$83起

文: LorLor Lee
2020.02.11

韓國人氣過江龍石燒漢堡扒專門店「福岡漢堡扒」最近登陸尖沙咀!店舖於韓國各地有超過30間分店,主打石燒漢堡扒,店內的漢堡扒更是選⽤100%澳洲和⽜,即場搓成球狀,套餐最平$83有交易,還有芝士蛋和⽜口味、牛丼等其他選擇,牛迷不妨試試~

韓國石燒漢堡扒專門店「福岡漢堡扒」最近登陸尖沙咀開設香港海外分店,主打石燒漢堡扒,店內的漢堡扒選⽤100%澳洲和⽜,即場搓成球狀。

餐套除了自己DIY漢堡扒,還包白飯、沙律、泡菜、麵豉湯,最平$83有交易,另外還有芝士蛋和⽜口味、牛丼等選擇。

Click放大下圖睇睇Menu:

 

 

漢堡扒選⽤100%澳洲和⽜,嚴選⽜隻適合的部位打成⾁碎,並加入以20多種香料特配⽽成的調味粉,即場搓成球狀,令⾁味更香濃,⽽且軟熟多汁。

套餐包白飯、沙律、麵豉湯及泡菜,最平$83有交易!

冒煙的⾼溫熱⽯⾼達約380度,客人⽤餐時逐次從「漢堡扒波波」中取出⼀⼩團,放在⽯⾯上輕烤兩⾯,只需3秒,⾁味濃、爆汁的漢堡扒即成。

除了漢堡扒,香港店還提供韓國當地⼈氣食品「和⽜乒乒乓拌飯」、加入Wasabi 的⽇式「東武⾥⽜丼」和「⽯燒⽜扒。

活動資訊

  • 地址 尖沙咀厚福街11A地下
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日11:30am-11:00pm
  • 電話5929-9167

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓