超足料大份厚蛋治3大推介! 五吋超厚蛋牛治/獨創營多撈麵蛋治/炒蛋芝士菠蘿包

文: LorLor Lee
2020.02.21

香港茶餐廳多數都有供應蛋治,除了傳統的蛋牛治之外,甚至有推出不同款式的蛋治。有些就主打足料、大份量,而有些更加入其他配料,例如荃灣嘉樂冰廳的招牌五吋超厚鮮牛蛋治、中環全港獨創營多撈麵多士等。今次就同大家介紹香港這3間特色厚蛋治,mark底地址下次去試試啦~

1. 荃灣「嘉樂冰廳」-五吋超厚鮮牛蛋治($29)

荃灣老字號冰室「嘉樂冰廳」的經典五吋超厚鮮牛蛋治是招牌之一,用了多達6-7隻雞蛋,份量十足,濃郁蛋香味,仲有招牌小食的豉油王雞翼及炸雲吞添!

嘉樂冰廳

地址:荃灣新村街40B號地下

營業時間:星期一至四 09:00 - 19:00;星期五 全日休息;星期六至日 09:00 - 19:00

2. 中環「中環茶記」-全港獨創營多撈麵多士($58)

「中環茶記」有全港首創的芝士辣肉醬煎蛋營多撈麵多士,將經典招牌肉醬加入辣椒炒煮,再加入北海道農場煎蛋、營多撈麵和芝士,好惹味!同時推出牛油果、紫薯、芋泥流心西多士,亦有鹹蛋黃炸雞髀、炸雞翼等,鹹香味十足!

中環茶記

地址:中環威靈頓 66 號裕榮大廈地舖

營業時間:星期一至五 07:30 - 22:00 ;星期六至日 07:30 - 23:00

3.尖沙咀「深仔記茶餐廳」-招牌炒蛋治($20/烘底 +$1);咸牛肉芝士治($22/烘底 +$1)

這間茶記有前澳牛廚師和曾任職米芝蓮餐廳的大廚坐鎮,當中主打厚蛋治、滑蛋叉燒飯、瑞士雞髀撈公仔麵和芝士撈丁等港式美食,師傳炒滑蛋功架十足,口感嫩滑軟綿。

深仔記茶餐廳

地址:尖沙咀亞士厘道29-39號九龍中心大廈地舖

營業時間:星期一至日7am - 11:30pm

活動資訊

  • 地址 詳見內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓