童年回憶經典英國Viennetta千層雪糕蛋糕再現香港 4月指定超市有售!

文: LorLor Lee
2020.03.12

Viennetta千層雪糕蛋糕相信都是不少80後、90後的童年回憶,但不知不覺間已經在香港消失,但亦有一些香港小店有售日本版。不過想重溫這款口味的朋友有好消息啦,惠康、 Market Place by Jasons 及其特式超市將於將於4月頭引入經典英國千層雪糕品牌Viennetta,一眾雪糕控記得到時入貨啦~

Viennetta千層雪糕蛋糕是不少80、90後香港人的童年回憶,當中雲呢嗱更是經典口味。千層雪糕蛋糕長達18cm,還有波浪紋脆皮雪糕,口感十足。一眾雪糕控想重溫這款口味的朋友有好消息啦!

以下指定超市將於將於4月頭引入經典英國千層雪糕品牌Viennetta,一眾雪糕控記得到時入貨啦~

Click入下圖睇睇指定超市獨家零售點:

活動資訊

  • 地址 詳見內文
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓