【長洲美食】長洲人氣清新日系咖啡店 歎All Day Breakfast/焦糖布丁/自家糖漬

文: LorLor Lee
2020.04.19

長洲一間日系咖啡店「島中坊研」頗有人氣,裝修設計簡約清新,提供室內及戶外座位。店舖供應豐富的All Day Breakfast、焦糖吉士布丁、自家製比利時窩夫,特別推介新鮮自家製水果糖漬特飲,清新解渴。下次去長洲的話不妨試試啦~

長洲這間頗有人氣的簡約清新日系咖啡店「島中坊研」,在長洲有兩間店舖,一間位於國民路的主要售賣自家製布袋,而另一間位於長洲中學路的則是café咖啡小店,歎到小食、甜點及飲品等。餐廳除了有一些室內座位,亦設有戶外座位選擇。

特別推介店舖自家製水果糖漬特飲,有不同口味,每星期新鮮自製。士多啤梨糖漬梳打,清新解渴!

All Day Breakfast ($88),有香草豬肉腸、煙三文魚、炒蛋、牛角包、牛油粟米、煙肉及沙津,非常豐富!

甜品方面推介,焦糖吉士布丁,入口好滑溜。另外仲有自家製比利時窩夫、白玉抹茶雪糕杯等,都值得一試~ 

除了有小食、甜點及飲品之外,café亦有出售各款帆布袋及精品等。

活動資訊

  • 地址 長洲中學路16號 (天后廟空地前)
  • instagraminstagram
  • 人均消費$101 - $200
  • 開放時間星期一 11:30 - 19:30;星期二 全日休息;星期三至日 11:30 - 19:30

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓