便利店有售經典Viennetta千層雪糕蛋糕! 雲呢拿味/香橙朱古力味/薄荷味登場

文: LorLor Lee
2020.04.02

Viennetta千層雪糕蛋糕相信都是不少80後、90後的童年回憶,但不知不覺間已經在香港消失,早前除了有超市宣佈會有售之外,便利店今日起都買到啦~除了有經典雲呢拿口味,今次還有香橙朱古力味、薄荷味!一眾雪糕控記得到時入貨啦~

Viennetta千層雪糕蛋糕相信都是不少80後、90後的童年回憶,但不知不覺間已經在香港消失,早前除了有超市宣佈會有售之外,7-11便利店都有售啦!

有香橙朱古力味千層雪糕($65)、雲呢拿味千層雪糕($65),最近再加推薄荷味千層蛋糕呀($65),將會陸續到舖,4月15日全面分店有售。雲呢拿味千層雪糕,用幼滑雲呢拿雪糕配上朱古力脆皮,奶味濃郁;香橙朱古力味千層雪糕,將濃郁朱古力配上清新香橙製成雪糕,再加入朱古力脆皮。

一眾雪糕控記得到時入貨啦~

活動資訊

  • 地址 7-11便利店
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓