【尖沙咀美食】尖沙咀海港城中菜廳晚市放題 $298任食超過70款招牌菜式/燉湯

文: LorLor Lee
2020.04.08

尖沙咀海港城的中菜館「唐人館」最近新推出晚市放題,$298就可以任食超過70款招牌菜式,包括有招牌蜜汁叉燒、秘製金錢雞、川椒酸菜魚等,仲有多款滋補燉湯任點。有興趣的朋友,記得預先打電話預約啦!

位於尖沙咀海港城的中菜館「唐人館」新推出晚市放題,每位$298可以無限任食超過70款招牌菜式、滋補燉湯、素菜、飯麵等,在星期一至日及公眾假期由晚上6點至9點半期間供應。

餐廳寬敞,有落地玻璃飽覽海景,而且除了室內之外,亦提供戶外座位,

Click圖睇睇所有任食款式:

蜜汁叉燒、脆皮燒腩仔是店鋪招牌之一,自家燒製,叉燒肥瘦剛好,而燒腩仔的面層燒得好香脆!

多款滋補燉湯都是無限任點,有杏汁花膠湯、松茸菌燉螺頭湯等,十分足料。

川椒酸菜魚,魚肉嫩滑,酸辣惹味~

另外仲推介古法八寶荷香蒸雞件、秘製金錢雞、XO醬鴨舌、鍋貼蝦多士、酥香焗田雞腿、大頭蝦膏櫻花蝦帶子炒飯等,任食超過70款招牌菜式!

另外加$98可以無限飲指定紅白酒及氣泡酒。

有興趣的朋友,記得預先打電話預約啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓