10大日式梳乎厘班戟粉/蛋糕預拌粉推介 懶人恩物!新手在家輕鬆零失敗整甜品

文: LorLor Lee
2020.04.07

最近因為新型肺炎疫情嚴重,大家盡量多留在屋企,不少人更會在家自製各類簡單甜品!但如果怕麻煩唔想買咁多材料的話,小編精選了10款尖沙咀驚安の殿堂Don Don Donki有售的懶人恩物甜品預拌粉,只要加水或其他簡單材料,就可以整到日式梳乎厘班戟(Pancake)或者蛋糕,免用焗爐,做法簡單,連新手都可以輕鬆成功!

最近大家留在家中的時候,不少人都會自家製各類簡單甜品解悶!但如果怕麻煩唔想買太多材料,或是作為一個新手的話,不妨試試這10款懶人恩物甜品預拌粉,只需加水或其他簡單材料,輕鬆成功整到日式梳乎厘班戟或者蛋糕~

Click圖睇睇款式+價錢:

例如這款森永製菓袋裝Pancake懶人包,只需要加入牛奶及雞蛋放進袋搖勻,再把麵糊倒進平底鑊煎,唔洗用碗、攪拌器等工具就整到,輕輕鬆鬆就整到鬆軟班戟啦,超級方便!

銷售點:尖沙咀驚安の殿堂Don Don Donki

地址:九龍尖沙咀美麗華廣場2期地庫

活動資訊

  • 地址 九龍尖沙咀美麗華廣場2期地庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓