屋企變私人戲院!超輕便韓國迷你投影機登場150吋巨型畫面/500克重

文: Toby Mok
2020.04.09

近日好多人放假都會留在家中睇戲,但只可以用電腦煲劇嫌屏幕太細唔夠過癮?今次就為大家介紹一款細小輕便的迷你家用智能投影機,韓國UO Smart Beam智能投影器。投影機可以投影出最150吋畫面,等大家可以用更大的屏幕睇戲煲劇!

韓國UO Smart Beam 外型以正方體設計,尺寸為2.2英吋,重量只有500克,帶出街亦十分方便。


投影器採用LCOS技術,可投影HD720p解析度、最大150吋的畫面,在家都做到戲院睇戲的效果!除了可以在家作煲劇之用外,亦可以在辦公室開會、露營開party時使用,十分方便。

另外,投影機除了可以用HDMI連接口之外,亦可用無線技術連接手機、筆記型電腦及平板電腦。投影機亦可用內置喇叭或連接外置喇叭使用,煲劇更加震撼!

迷你智能投影機價錢為$2,980,有興趣的朋友可以<<按此>>訂購。

不過提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

資料及圖片來源:Searching C

活動資訊

  • 地址 Searching C網店
  • 網址網址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓