寶麗來推全新即影即有相機Polaroid Now 限量版彩色波浪相紙/3大賣點/價錢

文: Toby Mok
2020.04.13

寶麗來最近推出全新自動對焦的即影即有相機Polaroid Now。為體現寶麗來在新十年的新設計,Polaroid Now系列將會推出5款限量版顏色來對應寶麗來的標誌性彩虹顏色,推出的顏色分別有紅、橙、黃、綠、藍色,另外仲加推經典黑色同白色相機。除此之外,Polaroid亦額外加推最新i-Type系列的波浪紋及黑色邊框限量版彩色相紙!各位寶麗來即影即有相機迷記得唔好錯過!即睇2020全新Polaroid Now自動對焦即影即有相機賣點及價錢。

寶麗來將會推出全新Polaroid Now系列自動對焦即影即有相機,並會推出紅、橙、黃、綠、藍、白、黑7款顏色。

今次寶麗來推出型格黑色同全新彩色波浪紋兩款限量版相紙,彩色相紙擁有不同色調,夠晒夢幻!按下圖睇相紙顏色。

新相機採用最新自動對焦鏡頭系統,可以在遠景同肖像模式之間自動切換,咁就唔怕張相失焦啦!

新型號即影即有相機的閃光燈功能亦有所提升。閃光燈考慮光照條件,就算在光照強度較低的環境下不使用閃光燈都可以影到靚相。閃光燈仲有高、中、低閃光強度可以選擇添。

此外,Polaroid Now的電池亦十分耐用,可以連續拍攝15盒相紙都沒有問題!

Polaroid Now自動對焦的即影即有相機將於4月9日起優先推出白色及紅色版本,其他顏色將於4月尾陸續上線,有興趣的購友記得<按此>購買啦。

產品詳情

即影即有Polaroid Now相機

價錢:$1,299

i-Type系列彩色波浪紋相紙及限量版黑色相紙

價錢:$168

活動資訊

  • 地址 寶麗來網站
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓