不想成為蚊蟲美食 慎選防蚊噴霧

文: PM
2020.04.17

夏天快到,代表蚊季又到,特別是落過雨後,特別多蚊。不想全身皮膚因蚊叮蟲咬而周身蚊赧?無論小朋友或大人都要做好準備。最近疫情肆虐,大家都減少外出,但不要 以為安坐家中或室內就可以掉以輕心,不用防蚊,即使在家都要做好防蚊準備。

夏天也是蚊季,外出公園或郊外容易被蚊蟲叮到周身痕。

到公園或郊外玩,記得帶防蚊噴霧。

家居或外出 都有潛在蚊患

首先家居一定要保持清潔,要留意花樽及花盆有無積水,有就要立即清理,以免蚊蟲滋生。如果出街或去郊外地方更加要留意,記得預先噴防蚊劑。但好多小朋友,甚至成人都不願用防蚊劑,嫌太黏笠,不太舒服。而市面上大部份蚊怕水成份都有避蚊胺DEET。研究顯示,高濃度的DEET可能會對皮膚造成傷害,故不建議嬰兒、小孩及皮膚過敏的人士使用。大家選擇蚊怕水一定要看清楚包裝上的配方成份。

澳洲多年銷量第一既Aerogard澳樂家驅蚊噴霧清爽不黏笠,可噴於皮膚或衣物。

採用世衞推薦的安全有效成份Picaridin派卡瑞丁,小朋友及幼兒都適合使用,有效達4小時。

不含避蚊胺DEET 適合12個月以上幼兒使用

澳洲多年銷量第一既驅蚊噴霧 Aerogard 澳樂家驅蚊噴霧剛登陸香港。它採用世衛推薦的安全有效成份Picaridin派卡瑞丁,不但防蚊功效同傳統避蚊胺DEET一樣強效,更適合12個月以上幼兒使用,而且不易刺激皮膚。它的特點是無味,質地清爽而不油膩,不會黏笠笠,可直接噴在皮膚或衣物上。更有效驅除蚊、蠓、蚤、蟎等,長效達4小時。不想皮膚被咬至傷痕累累,立即買番支看門口!

 

Aerogard澳樂家驅蚊噴霧

售賣點:HKTVMall or 各大藥房及超級市場

立即網購:https://bit.ly/39BbPo5

 

Source: Aerogard澳樂家驅蚊噴霧

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓