日本推出巨型「Radar擦膠」去角質磨腳石!用學生時代經典擦膠磨腳皮

文: 劉紀彤
2020.04.27

日本個人護理品牌最近和Radar合作推出一款巨型「Radar擦膠」去角質磨腳石(Radar Heel Eraser),Radar擦膠相信係唔少學生的「御用」經典擦膠,新推出的去角質磨腳石外觀同Radar擦膠一樣,不過今次唔係用嚟擦走錯字,而係磨腳皮,好搞笑!

Radar Heel Eraser外觀同普通Radar擦膠一樣,入面加入了摩洛哥堅果油等成分,可以將腳跟死皮磨走同時不傷皮膚!

Radar Heel Eraser售價為900日元(不含稅),於420日推出就成為了日本熱賣商品,現時已經缺貨,有興趣可能要留意之後的消息啦!

 

圖片來源:prtimes.jp

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓