【母親節2021】8大母親節活動推薦!在家都可開心慶祝母親節

文: Toby Mok
2021.05.04

5月9日就到2021年母親節,除了送花、蛋糕或禮物之外,與媽媽過一個開心的母親節亦是不可缺少的,大家又諗好2021年母親節活動未呢?由於新冠肺炎關係,好多人都減少外出,今次就為大家推介8大在家與媽咪慶祝母親節的活動,即睇2021母親節活動推薦。

1.睇電影/劇集

好多人同朋友出街都會去睇電影,但大家又幾耐冇試過同屋企人睇戲呢?放假在家中與家人欣賞電影或煲劇亦是個不錯的活動,按下圖睇推介。

 

2.做運動
不少媽媽都是全職家庭主婦,甚少有機會可以好好地做運動。其實現時有不少健身手機應用程式,等大家在家中都可以鍛鍊身體。當然亦可以同媽媽做一些雙人運動例如雙人瑜伽,相信在運動過程中一定可以增進不少感情,按下圖睇運動app推介。
3.打機

不少媽媽都不明白遊戲機的吸引之處,大家可以趁母親節邀請家人一齊打機,除了可以令她們發覺當中樂趣外,相信在玩的過程中亦會製造不少笑料,加深子女與父母之間的感情,按下圖睇有咩新遊戲。

4.玩桌上遊戲
如果嫌打機打到太悶的話,不妨考慮一下桌上遊戲,保證家中歡笑聲不斷,按下圖睇推介。
即睇其他活動推介:
圖片來源:楊秀惠IG,張曦雯IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓