網店推出外賣送上門蒸氣海鮮鍋套餐 歎勻10款海鮮+粥底火鍋 免費送埋蒸鍋!

文: LorLor Lee
2020.05.20

最近因疫情關係不少人都會減少外出食飯,而且很多餐廳、網店都會推出不同外賣直送上門,方便同時又歎到美食!網店「鮮美食」推出兩款豐富蒸氣海鮮鍋套餐,讓大家足不出戶都可以食到新鮮鮑魚、大元貝、象拔蚌、龍蝦、膏蟹等精選海鮮,仲可以歎埋吸收海鮮精華的粥底火鍋,即刻睇睇詳細介紹啦!

「鮮美食」外賣蒸氣海鮮鍋套餐有兩款選擇,分別是「海鮮盛會」及「海鮮派對」套餐。「海鮮派對」套餐有7款海鮮、4款配料,包括新鮮大元貝、鮑魚、大蜆、象拔蚌及3款是日時令海鮮;「海鮮盛會」套餐就多了龍蝦、蟹、桶蠔、聖子等有多達10款海鮮,同樣還有4款配料如安格斯肥牛、鯪魚滑釀豆卜、雜錦丸等,以及蔬菜、粥底、醬料,食材豐富。所有蒸氣海鮮鍋套餐仲會送埋不銹鋼三層蒸鍋~

Click圖睇睇MENU+價錢:

所有海鮮都是每日新鮮採購,預先清洗並處理乾淨,減少好多處理食材嘅時間,夠方便!

每一款海鮮都好新鮮,龍蝦及蟹都超多膏,肥美鮮甜,而貝殼類海鮮的份量十足。店家還會提供各款食物的建議蒸煮時間教學,服務貼心。

每個套餐仲有4款配料,包括安格斯肥牛、鯪魚滑釀豆卜、雜錦丸等。

套餐亦可追加更多配料!

極上安格斯肥牛($238),油脂分佈平均,每份有12片。

歎完所有海鮮及配料最後可以倒入粥底,吸收了海鮮的精華,味道特別鮮甜。

有興趣的朋友可以到Facebook@鮮美食或Whatsapp 6063 2624查詢及訂購。

活動資訊

  • 地址 「鮮美食」網店
  • FacebookFacebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓