Aeon$12店日本製鞋+衫專用清潔劑!平價拯救烏卒卒白鞋+洗甩衣服/衫領茄汁漬

文: 劉紀彤
2020.05.25

夏天經常落雨,著白鞋出街隨時踩到一攤水或者被人踩一腳對鞋即刻污糟晒,最近小編在Living Plaza by Aeon $12店搵到兩款日本製運動鞋、服飾專用清潔劑,只要將少量清潔劑倒到鞋面,就可以將鞋面的泥濘及污漬洗走,其中一款藍棒清潔劑仲可以用來洗衫,連茄汁漬都洗得甩,$12就買到一支,平平地就可以清潔鞋及衫,可以買一支傍身,以防日後唔小心整污糟衫同鞋啦!

日本製藍棒清潔劑可以用作清潔鞋及衫,棒狀設計直接將清潔棒塗抹在想重點清潔的位置上,再加水用牙刷輕刷,就可以洗走污漬。不過在洗完白鞋後鞋面會留有少量藍色漬,晾乾後就會消失。另外清潔劑可用於清潔衣服、衫領,連茄汁漬都洗得甩!

清潔白鞋: 

清潔衣服:

另一款日本製運動鞋清潔劑聲稱可以洗走頑固泥濘及污漬,同樣將少量清潔液倒到鞋面,再以牙刷輕刷,就可以洗走污漬。這一款清潔劑在清洗時會起泡,清洗後亦沒有清潔劑的顏色殘留,可以睇到即時效果。另外$12店亦有推出同款衣服專用清潔劑,大家可以試一試。

購買地址:Living PLAZA by AEON

 

 

活動資訊

  • 地址 Living PLAZA by AEON
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓