【屯門好去處】免費睇LEGO展重現彩虹邨!近百款作品睇本地懷舊唐樓/戲棚模型

2020.06.04

最近屯門市廣場聯乘LEGO®與 Legend Bricks,於2020年6月3日至28日期間,舉行Bricks Adventure創意無限作品展,展出近100款LEGO®神級作品,當中有不少香港懷舊場景和經典卡通人物,更有20萬粒LEGO砌出的彩虹邨,有興趣的話記得去睇睇!

今次展覽用上28萬粒LEGO,集合20位LEGO®拼砌達人,分為五個主題專區。最吸引的就是以20萬粒LEGO®拼砌出的《彩虹邨》,面貌及細節位都完美重現。

 

另外亦有大戲棚、唐樓及新春遊樂園。

 

走入童年回憶主題區,可以見到一眾陪伴大小朋友成長卡通角色,邪留丸、比卡超、鬼太郎、IQ博士的小雲和小吉。

 

場內的11 大型LEGO®生日蛋糕,是為慶祝本地拼砌達人組織東方之磚(Legend Bricks)創立10週年,而特意展出。

場內仲有機械人英雄電影主題LEGO展區,重現不少電影經典場面

活動資訊

  • 日期2020年6月3日 - 2020年6月28日
  • 地址 屯門市廣場1樓中央廣場
  • 人均消費免費
  • 開放時間中午12時至晚上8時30分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓