【石峽尾好去處】JCCAC周末手作市集回歸!超過70個攤檔/ 露天電影會/工作坊

2020.06.18

JCCAC週末市集回歸!今次JCCAC手作市集將於6月20及21日舉行,將會集合有超過70個手作攤檔,更有露天電影會、工作坊、展覽等一系列藝文活動,另陫亦有藝術家現場示範藝術表演。市集更就疫情作出相應疾控措施,有興趣的朋友記得不要錯過!

今次JCCAC手作市集將於62021日舉行,將會有超過70個攤檔分佈於JCCAC中庭、L1藝廊、L0藝廊及黑盒劇場

 

62019:30 - 21:30亦有露天電影將會播放電影《南荒的童話》,更有映後座談會,有興趣的朋友可預先到網上報名。

另外場內亦有三位駐JCCAC藝術家作現場示範,讓大家更全面了解不同形式及範疇的藝術。三場藝術示範包括:陳卓甄的「書藉訂裝-日式線裝書示範及工作坊」、楊碧琪的「玻璃切割示範」及吳施如的「金工示範及工作坊」。

位於L5L6 公共空亦有展覽消失的生活夢遊舉行,行完市集不妨去睇睇!

 

來源:FB@JCCAC 賽馬會創意藝術中心

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓