CELINE最新迷你Pico Belt手袋登場 入門價錢!荔枝/淡灰褐/亞馬遜綠5大夢幻色

文: Tracy Chan
2020.06.20

名牌CELINE最新Pico Belt手袋登場!CELINE的經典人氣手袋系列Belt Bag推出超迷你新尺寸Pico,不單是Belt Bag最小尺寸,價錢亦是系列中最親民。繼台灣等地區後,Pico Belt現時已於香港上市,有興趣入手的朋友記得留意喇。

CELINE被稱為「鯰魚包」的Belt Bag一直是品牌的人氣經典手袋,並有3個不同的尺寸可以選擇,包括:Nano、Micro及Mini。而最新推出的超迷你新尺寸Pico則是系列最小的,價錢為$15000,是系列中最便宜的入門款。

點擊圖片由大至小比較Belt Bag 4大尺寸:
顏色方面,現時香港已上市的包括:荔枝色、淡灰褐、亞馬遜綠、黝黑色、及灰色5種,而手袋亦可手提或斜揹,非常方便。
新尺寸Pico雖然是最小的Belt Bag,但不少已入手的網民都反映Pico的容量充足,能夠放下電話及其他日常小物。

點擊圖片睇Pico Belt穿搭示範:
圖片及資料來源:CELINE、IG@estheeerrrrr

活動資訊

  • 地址 CELINE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓