【深水埗美食】深水埗新開白布烏冬專門店 歎自家製超大塊烏冬!爽滑又煙韌

文: LorLor Lee
2020.06.23

日本拉麵達人Meter Chen所開設的白布烏冬專門店「金所」人氣高企,餐廳外經常大排長龍,近日宣佈好消息!全新白布烏冬專門店進駐深水埗,主打自家製一大塊薄薄的長方布形烏冬,口感滑溜又彈牙,一眾想試的朋友又多一間店鋪食到啦~

日本拉麵達人Meter Chen引入日本群馬縣的名物—白布烏冬,更於大角咀開設白布烏冬專門店「金所」,經常大排長龍,大受歡迎。最近宣佈在深水埗新開全新白布烏冬專門店,有興趣試的朋友記得mark底地址啦!

白布烏冬全自家製,一大塊薄薄的長方布形的烏冬,口感彈牙煙韌又滑溜。還有不同的食法,例如沾麵、冷麵、湯麵等,各有特色又滋味。

鴨肉入沾白布烏冬($86),有厚切鴨胸肉,一整片烏冬沾上鮮甜濃湯,夠掛汁!

冷汁天婦羅白布烏冬($115),附上兩款冷食醬汁,白布烏冬有即時過冷河,能保持彈牙口感,煙韌又滑溜!

不過白布烏冬數量有限,售完即止,有興趣的朋友記得預早排隊啦!

活動資訊

  • 地址 深水埗荔枝角道313號地舖
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓