7-Eleven便利店限定人氣雪糕新登場 台灣直送!老虎堂黑糖波霸珍珠奶茶雪條

文: LorLor Lee
2020.07.04

炎炎夏日,雪糕是不少人的消暑首選,7-Eleven今期特意引入由台灣直送的老虎堂黑糖波霸珍珠奶茶雪條,加入了口感煙韌的珍珠,以及充滿童年回憶的雀巢FAB 士多啤梨冰條,一眾雪糕控咪錯過啦!

老虎堂黑糖波霸珍珠奶茶雪條($22),台灣老虎堂推出的黑糖波霸珍珠奶茶雪條以台灣傳統黑糖配上濃厚牛奶,使用老虎堂傳統「虎式黑糖」技術製成雪條,味道香甜,再加入口感煙韌的珍珠,珍奶控絕不能錯過。

另外同時仲買到雀巢FAB 士多啤梨冰條($12),士多啤梨果味冰裹上雲呢拿味冰,加上朱古力外層及七彩糖碎,一啖即可享受三重滋味,帶大家回味兒時回憶。

活動資訊

  • 地址 香港7-Eleven
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓