網購5大零食/美妝福袋直送上門!一袋裝滿日本/韓國/台灣/泰國人氣零食

文: 劉紀彤
2020.07.26

新冠肺炎疫情持續,唔少人都盡量減少外出,部分打工仔亦獲安排在家工作,Home Office、假期係屋企煲劇當然唔少得食零食!如果懶得出街買零食,可以睇睇網購平台KKDAY推出的幾款零食福袋,零食禮盒福袋裝滿來自日本、韓國、台灣、泰國的人氣零食,一袋就可以試勻各式各樣零食,有甜有咸可以日日揀唔同口味!

泰國精選零食禮盒福袋>>按此購買<<

去泰國旅行必定會到當地超級市場掃零食!泰國精選零食禮盒內有人氣香蕉味熊仔餅、薯片等泰國特色口味零食,去唔到泰國都可以食住零食一解旅行癮!

日本精選零食禮盒福袋>>按此購買<<

日本精選零食禮盒內有多款來自日本各地的特色零食,包括餅乾、果凍、巧克力等等,仲有增量裝選擇,最快今個星期就有貨,鐘意日本零食的可以買定係屋企!

台灣精選零食禮盒福袋>>按此購買<<

台灣不時都會推出特色口味小食、零食,例如早前人氣爆登的珍珠奶茶麻糬,仲有台灣土產牛軋糖等等,唔想出街買又想試新口味零食可以考慮一下台灣精選零食禮盒福袋~

 

韓國零食禮盒福袋>>按此購買<<

唔少韓迷一年總會去幾次韓國,近期冇得去韓國,如果想念韓國零食,可以買一個韓國零食禮盒福袋,一邊煲韓劇一邊食零食頂住先!

 

台灣美妝福袋>>按此購買<<

除了零食福袋之外,亦有台灣美妝福袋,內有多個台灣知名品牌如我的美麗日記、雪芙蘭、豐台灣的面膜美妝,$211起就買到!

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

 

圖片來源:KKDAY

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓