【月餅2020】7-Eleven便利店預購!台灣直送微熱山丘鳳梨奶黃月餅

文: Eunice Lam
2020.07.30

台灣人氣品牌微熱山丘的產品一直深受港人歡迎,即日起大家可以經7-Eleven預購站,訂購微熱山丘的鳳梨奶黃月餅,只需在7-Eleven分店用手機展示產品條碼,就可付款預購。雖然疫情期間大家無法到台灣旅行,也可以透過品嚐台灣美食一解旅行癮。

今次微熱山丘推出的鳳梨奶黃月餅是6個裝,適合與家人朋友一起分享,7-Eleven 預購價為$229。讓你可以在家品嚐傳統月餅的風味,配搭滑順的奶黃、台灣土產鳳梨的天然酸甜香味,令整體味道更滋味。

有興趣的朋友可以由即日起至811日,到7-Eleven打開>產品條碼<付款預購,每人每日限購五件。已預購的朋友可以在98日至14日期間,到7-Eleven換領微熱山丘鳳梨奶黃月餅禮盒,今次的月餅還有限定版包裝盒及專屬布提袋,大家唔好錯過啦!

活動資訊

  • 地址 7-Eleven便利店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓