網購12款日本限定人氣手信推介!抹茶蜂蜜蛋糕/Pablo酥餅/花生醬酥/青森蘋果撻

文: 劉紀彤
2020.07.29

相信大多數香港人都非常鍾意去日本旅行,今年因新冠肺炎疫情令唔少人的旅遊計劃受阻,冇得去日本唯有食住日本手信一解旅行癮!日本不時都會推出新口味零食手信,部分仲會同卡通人物合作推出聯乘系列,不論賣相、味道、包裝都一流,今次為大家推介幾款日本最新的人氣熱賣手信,於網購平台遊牧雜貨就買到,係香港都可以一嘗「日本的味道」啦!

森永花生醬方塊酥$88 >>購買網址<<

森永新研究的花生醬口味零食號稱是市面上最濃郁的花生醬零食,研發人員花了3年時間研發,將帶顆粒的花生醬以高溫烘焙製成花生醬方塊酥,入口即溶,鐘意花生醬的朋友記得一試!

 

Pablo Dacquoise酥餅$108>>購買網址<<

在日本以半熟芝士撻人氣爆登的「PABLO」近年一直推出不同限定口味零食手信,Pablo Dacquoise 酥餅以招牌芝士忌廉配上清甜杏乾,口感層次豐富!

 

【關西限定口味】Pablo Dacquoise 蘋果酥餅$108>>購買網址<<

除了Pablo Dacquoise酥餅,另一款關西限定口味Pablo Dacquoise蘋果酥餅亦好受歡迎!蘋果配招牌芝士忌廉,酸酸甜甜好開胃。

 

 

Pablo Dacquoise 抹茶酥餅$113>>購買網址<<

抹茶控就可以試試日本限定Pablo Dacquoise 抹茶酥餅,用上京都抹茶名店半村半兵衛抹茶粉製成,茶味濃郁!

 

京都宇治‧森半抹茶蜂蜜蛋糕$98>>購買網址<<

京都百年老店京都宇治‧森半曾兩度獲得全國茶審優勝大獎,其出品的抹茶蜂蜜蛋糕味道濃厚,甘香細膩,值得一試!

 

伊藤久右衛門抹茶蕎麥麵$48>>購買網址<<

去日本京都必定有食過抹茶蕎麥麵,雖然短期內未必可以親身去食,不過京都百年老店伊藤久右衛門出品的抹茶蕎麥麵可以於網店買到,係屋企都食到日本正宗抹茶蕎麥麵!

 

LeTAO芝士牛乳夾心曲奇$108>>購買網址<<

北海道的乳製品如芝士、牛奶最為著名!推介北海道知名芝士名店LeTao的芝士牛乳曲奇,曲奇充滿濃郁牛乳及芝士鹹香,口感鬆脆,容易令人食唔停口!

 

長崎心泉堂卡通聯乘系列

多啦A夢長崎蜂蜜蛋糕$188>>購買網址<<

hello Kitty長崎蜂蜜蛋糕$188>>購買網址<<

長崎心泉堂的長崎蜂蜜蛋糕一直是人氣之選,最近更推出多啦A夢及hello Kitty系列,長崎蜂蜜蛋糕配上手繪風多啦A夢小袋及Hello Kitty45周年限定小袋,有得食又有新袋用!

Kanro Pure比卡超造型軟糖

比卡超熱帶水果口味軟糖$22>>購買網址<<

比卡超可樂味軟糖$22>>購買網址<<

Pure新推出的比卡超果汁軟糖引起熱烈討論,比卡超化身一粒粒熱帶水果口味果汁軟糖,造型得意又好味,推出後反應熱烈,更加推第二彈比卡超可樂軟糖,粉絲記得唔好錯過!

青森蘋果小撻$88>>購買網址<<

日本青森縣盛產蘋果,除了蘋果之外,青森蘋果的製品都深受歡迎!青森蘋果小撻一盒有五件,酸酸甜甜的蘋果餡配牛油酥皮,甜而不膩,口痕食一流!


提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

 

圖片及資料來源:遊牧雜貨

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓