屋企輕鬆焗半熟流心芝士撻/千層酥脆葡撻/Oreo乳酪蛋糕!半冷凍酥點網店推介

文: Elly Lee
2020.08.21

想吃流心芝士撻、酥脆葡撻不一定要到大型連鎖店才買到,最近網上有間主打半冷凍酥點的專賣店「酥哈 SoHaa」,讓你輕鬆在家都可以整到美味半熟流心芝士撻和千層酥脆葡撻,自己焗夠晒新鮮熱辣,而且價錢仲相當親民!除了半冷凍酥點,小店更有售不同款式的特色蛋糕,一齊睇下半冷凍酥點的翻熱方法和訂購詳情啦!

每份半冷凍撻都有密封包裝,以確保衛生。半冷凍撻可存放於雪櫃冰格兩星期,建議盡快食用。打開包裝已經聞到陣陣牛油酥皮香,兩款半冷凍撻都非常易整!

葡撻需先於室溫解凍30分鐘,然後預熱焗爐至260度,焗8分鐘。由於不同焗爐的火力有差異,建議途中留意火力和葡撻的變化。如果想葡撻口感再酥脆一點,可以於烤焗後先將葡撻放在焗爐內一會兒才拿出來,這樣葡撻的千層酥皮就會更酥脆,口感豐富!

芝士撻則無須解凍,預先預熱焗爐至280度,再焗7-8分鐘便可。建議於芝士撻面和撻邊均掃少少蛋黃液,焗出來效果更佳。半冷凍撻均可用氣炸鍋來翻熱,大約用180度,8分鐘就足夠。輕鬆在家就能整到超邪惡的半熟流心芝士撻,賣相相當吸引!隨時想焗來吃都可以,自己整新鮮熱辣,而每份半冷凍撻(6個裝)售價$50,十分抵買!

此外,小店更有售不同款式的特色蛋糕。這款Oreo乳酪蛋糕十分受歡迎,蛋糕食落口感Creamy,奶酪味濃而不膩,啱晒怕肥又想食甜野的朋友。而且價錢親民,6寸蛋糕售價$125。

最近小店更推出一系列的「Stay home travel蛋糕BOX」,有不同口味與款式的切件蛋糕,包括特濃絲滑朱古力、提拉米蘇、香橙百香果蛋糕和野莓慕絲,味道各有特色!

另外,小店更有提供不定期的星期六快閃交收,地點選擇多樣,方便客人購買食品。有興趣的朋友可到>IG@sohaa.hk<查詢及訂購。

價目表如下:

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

活動資訊

  • 地址 酥哈SoHAa網店
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓