【鮮芋仙】鮮芋仙宣佈再開新分店!香港第5間分店10月初登陸黃埔新天地

文: LorLor Lee
2020.08.27

台灣人氣過江龍連鎖芋圓店「鮮芋仙」自開店以來人氣不減。繼銅鑼灣、尖沙咀、荃灣等地開設分店後,鮮芋仙官方Facebook專頁宣佈香港第5間分店即將於今年10月登陸黃埔新天地。在九龍區除了有鮮芋仙尖沙咀店之外,芋圓控又有多個鮮芋仙分店選擇啦!

來自台灣的連鎖芋圓店「鮮芋仙」在香港開設分店後大受歡迎,繼宣佈尖沙咀店即將開幕之後,再有九龍區分店新消息!宣佈香港第5間分店選址於黃埔新天地,並將於今年10月上旬開幕,鮮芋仙粉絲們有口福啦!

 「鮮芋仙」主打全手工製作的芋圓及地瓜圓,店舖一系列芋圓、仙草、雪冰等甜品是人氣之選,例如有招牌芋圓仙草沙、麻糬牛奶冰、紅豆湯等。

Click圖睇睇鮮芋仙Menu:

店舖不時推出期間限定款式甜品,例如最近店舖因應立秋,推出了「總匯八寶冰」,包涵了綠豆、薏仁、紅豆等食材,清熱祛濕的養生之選。

 

另外亦有推出消暑的「檸檬愛玉系列」及「鮮芋仙大滿貫」等。Click圖睇甜品款式及價錢:

鮮芋仙分店地址

尖沙咀店:尖沙咀厚福街3號華博商業大廈地下2-3號舖 (即將開幕)

黃埔店:黃埔花園黃埔街黃埔花園八期黃埔廣場黃埔天地美食坊G01號舖 (預計2020年10月)

銅鑼灣店:銅鑼灣登龍街V POINT地下1號舖

荃灣店:新界荃灣楊屋道1號荃新天地1期地下G46號舖

屯門店:新界屯門屯順街1號屯門市廣場1期1樓Kiosk C

活動資訊

  • 地址 黃埔花園黃埔街黃埔花園八期黃埔廣場黃埔天地美食坊G01號舖
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓