【灣仔美食】灣仔新開法式厚玉子奶醬多士外賣店!葱燒日本A4和牛三文治/牛油果糖沁蛋三文治

文: Elly Lee
2020.09.10

因為疫情關係,大家都多買了外賣。而最近灣仔有間新開的特色三文治外賣店「Taste Sando」,價錢不算貴,而且有別一般傳統三文治,當中最受歡迎的是招牌款式「香煎法式多士」,有點像玉子燒,其實是以法國傳統製多士的方式,用雞蛋包著麵包,中間配以不同餡料製作而成。此外,更可以吃到葱燒日本A4和牛三文治,好吸引啊!

這款像玉子燒的香煎法式多士分為鹹、甜2款,有火腿芝士及花生奶醬($28),用上3隻雞蛋做一層厚玉子包著麵包,夾心層塗上厚厚的濃香花生醬,花生粒有咬口,配上甜甜煉乳,滋味十足!

流心芝士火腿多士($28)十分足料,煎成金黃色的厚玉子包著芝士和火腿,夠晒飽肚。

這款葱燒日本A4和牛三文治($48),用牛油香煎多士,以高熱的鐵板燒快速烹製和牛,將肉汁鎖緊,香氣撲鼻。配上葱花和自家製醬料,倍添美味之餘,賣相吸引!

另一款相當受歡迎的牛油果糖沁蛋沙律三文治($38)賣相都非常吸引,用上黑色的竹炭厚麵包,日式溏心蛋和營養頗高的牛油果,配自家製醬汁,相當惹味。

活動資訊

  • 地址 灣仔皇后大道東200號利東街地庫1樓B15-21舖及B23-29舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至日 12nn-6pm
  • 電話6938 6618

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓