英國清潔品牌Astonish推消毒系列!多用途殺菌清潔劑/廚房專用清潔劑/強效浴室抗菌去污液

文: Eunice Lam
2020.09.16

除了口罩以外,消毒用品也成為我們日常生活的必需品之一,英國清潔品牌Astonish推出一系列消毒劑,適用於客廳、廚房、浴室、餐具、衣物、家具、汽車等,為日常生活增添保障,即刻睇吓有咩款啦!

Astonish共有超過70款消毒用品,廚房系列的Astonish多用途殺菌清潔劑有效殺滅99.9%細菌,如大腸桿菌、沙門氏菌及李斯特菌等,不含任何漂白成分,大家可以在處理食物前後清潔廚房用具,進食時更安心。面對日積月累的廚房污垢,Astonish廚房專用清潔劑(柑橘味)幫助大家去除頑固油污,時刻保持廚房整潔。

浴室相對上較為濕滑,容易成為細菌滋生的溫床,定期用Astonish強效浴室抗菌去污液 (含漂白配方)清潔,可消滅消細菌去除污跡。如果想清潔浴缸、洗手盆、水 龍頭、瓷磚和花灑頭的水漬和水垢,可使用Astonish高效浴室清潔劑徹底去除皂垢。<按此購買>

活動資訊

  • 地址 網購平台
  • 網址網址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓