純天然紐西蘭迷你樂淇蘋果!香甜/營養價值高/迷你方便/免洗即食

文: Eunice Lam
2020.09.30

由兩種經典蘋果培植而成的新品種紐西蘭樂淇蘋果,成為首個獲得聯合國註冊的迷你蘋果品種。樂淇蘋果營養價值高,迷你而方便攜帶,不需要清洗,打開即可食用,十分適合忙碌的香港人!

紐西蘭樂淇蘋果果皮含豐富營養及纖維素,果皮特別薄而沒有任何苦澀味道。蘋果在紐西蘭的生產線預先清洗後直接包裝,方便大家打開後即可食用。

 

果肉方面香甜又有充足汁量,果核纖細,而營養價值比一般蘋果高,鉀含量比共他蘋果品種高出65%;能量供應及纖維量高出19%和10%。

另外,樂淇蘋果抗氧化能力很強,果肉切開後半小時都不變色,最適合用來製作沙律及蘋果飲品、奶昔、蛋糕等。

此新品種由兩種自然品種培植而成,百分百純天然,不屬於基因改造食品,亦是首個獲得聯合國註冊的迷你蘋果品種,體形細小,給大家一個新選擇!

 

活動資訊

  • 地址 各大超市

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓