【鮮芋仙香港】台灣人氣芋圓甜品鮮芋仙週年限定新品 全新雪山雙芋牛奶冰登場!

文: LorLor Lee
2020.09.21

大受港人歡迎的台灣芋圓甜品專門店「鮮芋仙」不經不覺已經在香港開設了4間分店,包括銅鑼灣、荃灣、屯門及尖沙咀店,黃埔新店更將於10月開幕。為慶祝週年紀念,特別推出期間限定的雪山雙芋牛奶冰,綿密的芋頭及芋泥配上牛奶冰,鐘意食芋頭的朋友要咪錯過喇!

台灣芋圓甜品專門店「鮮芋仙」繼早前鮮芋仙尖沙咀店新開幕之後,宣佈第5間分店選址於黃埔,並將於10月開幕。

為了慶祝9月20日週年紀念日,全球分店會同步推出限定新品—「雪山雙芋牛奶冰」,以牛奶冰沙為基底,配上綿密的芋頭、芋泥,再加入招牌小芋圓和雪糕,滿足一眾芋頭控!~

新品會在9月18日至10月11日期間供應,每份$65,銅鑼灣、尖沙咀、荃灣及屯門店都食到,想試的話就要mark定日子咪錯過喇!

鮮芋仙分店地址:

銅鑼灣店:銅鑼灣登龍街18號VPoint地下一號舖 

尖沙咀店:九龍尖沙咀厚福街3號華博商業大廈地下2-3號舖 

荃灣店:新界荃灣楊屋道1號荃新天地1期地下G46號舖 

屯門店:新界屯門屯順街1號屯門市廣場1期1樓Kiosk C

黃埔店:黃埔花園黃埔街黃埔花園八期黃埔廣場黃埔天地美食坊G01號舖 (預計10月開幕)

活動資訊

  • 日期2020年9月18日 - 2020年10月11日
  • 地址 詳見內文
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓