【尖沙咀好去處】機動戰士高達系列展覽登陸尖沙咀K11 MUSEA!新世紀福音戰士/期間限定店

文: David Tse
2020.09.25

機動戰士高達、新福音戰士和驚爆危機的粉絲有福了!TAMASHII NATION於尖沙咀K11 MUSEA舉辦期間限定的Metal Build展覽,有50款機體將會被展示,可謂豪華大集合,高達迷絕對不可錯過,一齊黎睇睇有咩模型展品啦!

由9月26日至3月31日期間,Metal Build展示空間將會在K11 MUSEA進行展覽,為期約半年,當中主打機動戰士高達系列。

除了機動戰士高達以外,展覽區還展出了新福音戰士及驚爆危機等機體,每款細緻度都滿分!

原來每個模型都平均使用了500個零件,而且工序繁複,十分值得收藏。另外,Metal Build展示期間亦會不定時的舉辦期間限定商店,包括售賣人氣的Metal Build自由高達Concept 2,忠實粉絲記得Mark實日子!

活動資訊

  • 日期2020年9月26日 - 2021年3月31日
  • 地址 K11 MUSEA Level 3 Kiosk LA326 (Gold Ball) (尖沙咀梳士巴利道18號)
  • 開放時間上午10時 - 晚上10時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓