【葵廣美食】葵廣新開台式芝士馬鈴薯店!爆漿芝士薯仔/拉絲自家製薯餅/焗薯皮/香酥雞軟骨

文: Elly Lee
2020.10.01

近來許多小食店於葵涌廣場裡開店,其中一間新開張的炸物店「Queen's 2」 主打以薯仔製的小食,更以台式爆漿芝士馬鈴薯為招牌,將新鮮薯仔壓成薯蓉,餡料豐富!另外他們自家製的爽脆薯餅亦同樣吸引,有別一般薯餅,即叫即整,用上原個薯仔刨絲,再加入兩款芝士,煎香製成。以後葵廣行街又多一款掃街美食啦!

芝士馬鈴薯配三款配料($42),配料選擇多樣。造法是將新鮮薯仔壓成薯蓉,揉成薯球,之後炸脆成金黃色。加入豐富配料,再淋上熱騰騰的芝士醬,十分邪惡。外皮酥脆,餡料豐富,夠晒飽肚。

另外他們自家製的爽脆薯餅亦同樣吸引(細$40//大$48)配搭的醬料多樣,分別有蜜糖芥末、墨西哥辣味和黑松露蛋黃醬的選擇。

還有自家製薯餅即叫即整,即埸用上原個新鮮薯仔刨絲,再加入兩款芝士,煎香製成,等候時間約15分鐘。薯餅能嚐到薯仔的鮮甜之餘,薯絲的爽脆與芝士的鹹香軟糯加起來,不僅惹味,口感更相當豐富。

焗薯皮有2款口味選擇,分別是吞拿魚沙律和蛋沙律口味。

此外,小店更有多款酥脆小食。例如有香酥雞軟骨、脆炸魷魚鬚、一口芝士和黃金脆蝦球等。

吃完一輪炸物,感到口乾的話亦可於店內購買這枝無糖、零脂肪、零卡路里的梳打有氣水。清新甜味,涼爽感有助解膩,特別推介水蜜桃口味!

活動資訊

  • 地址 葵芳葵富路7號葵涌廣場3樓TOP世界T29舖
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓