【大坑好去處】大坑DIY流體畫工作坊 新手都整到獨一無二藝術擺設

2020.10.06

如果覺得Art jamming太難,不妨試下流體畫!位於大坑的圓作舍Art Circle Atelier提供流體畫工作坊,流體畫材料和製作方法都簡單,望住顏料Flow的過程亦好治癒,適合新手或親子去嘗試。

工作坊有導師從旁指導,材料只需要畫板及塑膠彩,而且製作步驟簡單,唔怕失敗!

首先揀自己想要的顏色配搭,然後倒入膠杯。如果想增加顏色層次感,就要沿杯邊倒入,從中間倒的話,顏料就會互相融入。倒完顏料後就將畫板蓋上膠杯,然後倒轉,慢慢拎開膠杯,拿起畫板順時針轉,將空白地方填滿。

然後用多餘顏料補充畫板的邊位,如果覺得某種顏色不夠,可以加顏料重複以上動作,或者用雪條棍再補上顏色。

完成後放在家中作裝飾,亦可以加上掛鐘配件作時鐘。

 

畫室同時提供多款手作工作坊,包括蠟燭、擺盤等,可以自製不同裝飾。

圓作舍Art Circle Atelier

流體畫工作

二人同行價:每位$298 (正價每位$328)

親子體驗價:$438

二人成

地址︰香港紅磡蕪湖街53-59號金輝行1樓01室/大坑新村街35號地下

電話︰2180 6555/ WhatsApp 91936007

網址︰www.artcircleatelierhk.com

Facebook︰圓作舍。Art Circle Atelier

活動資訊

  • 地址 大坑新村街35號地下
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓