【中環新店】本地塑膠品牌紅A概念店登陸中環 糖果色小家電/香港製家品

文: Tracy Chan
2020.10.08

香港本地塑膠家品老牌紅A於中環開設首間概念店!紅A概念店出售多款塑膠製品如飯盒、廚房用品等。此外,更有多款意大利品牌小家電,造型不但復古,配色更是糖果色系。大家有時間不妨可以去行吓。

紅A新代理的意大利小家電品牌ARIETE有熱水壺、多士爐、攪拌機等家電,造型不但復古,配色更是糖果色系,又靚又實用。(點擊圖片睇價錢)

此外,亦有另一意大利品牌MARCATO的家電出售,主打經典紅色復古設計,除了有熱水壺等一般家電外,更有推出壓麵機。(點擊圖片睇價錢)

除了家電,紅A概念店亦會其他廚具及飯盒、廚房用品等塑膠製品,當中紅A自家品牌推出的塑膠製品更是香港製造。

活動資訊

  • 地址 香港中環威靈頓街39號地下
  • 開放時間11:00 - 19:00(星期一至六)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓