【上環好去處】上環新開本土懷舊小店 香港製造舊物/經典零食

文: Tracy Chan
2020.10.11

上環新開一間本土小店,主打香港製造懷舊物品及零食,當中更包括不少懷舊玩具。另外,店內亦有不少本土設計師及香港品牌的產品寄賣。喜歡香港本土情懷的朋友不妨可以去尋尋寶。

新開的本土小店「軾Dongpo」位於上環城皇街的一幢超過50年歷史的舊建築,由店外的鐵閘至店內裝修都有充滿舊式香港風格。

店內有不少懷舊物品及玩具出售,部分已甚少在市面可以買到。另外,又有多款經典港式零食出售,例如魷魚絲、薯片等。

另外,店內亦有不少本土設計師及香港品牌的產品寄賣,如陶瓷製品、蠟燭,亦有香港製造的雪糕及水果乾。

活動資訊

  • 地址 上環城皇街17號地下(PMQ.新聞博覽館後.永利街口)
  • 開放時間逢星期五、六、日 12:00pm - 6:00pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!