【荃灣美食】荃灣新開粉紫木系台式餐廳 食勻爆餡芋泥吐司/仙草芋圓/夜市小食

文: LorLor Lee
2020.10.12

荃灣新開一間木系文青風台式餐廳「你妳 you you」,主打地道台灣夜市小食,包括鹽酥雞、甜不辣等。甜品還有仙草芋圓,亦有一系列的手作芋泥吐司,爆餡豐富。鐘意食台灣菜的荃灣街坊們不妨試下新店啦~

荃灣新開一間木系文青風台式餐廳「你妳 you you」,餐廳設計以粉紫色為主色,再配上簡約木系作點綴,環境十分舒適!

Click圖睇睇menu:

餐廳特別推出3款口味的手作吐司,吐司即叫即整,每款都爆餡足料呀!有芋見紫薯吐司($45)、濃厚奶茶珍珠吐司($45),以及 芋泥肉鬆吐司($40) 

另外,餐廳也有多款台灣夜市掃街美食,夜市鹽酥雞拼盤($86) ,有鹽酥雞、甜不辣、花枝丸、四季豆份量十足!

當中更有4種口味的仙草系列甜品選擇!仙草1號($46),當中包括仙草、三色芋圓、包餡芋圓、紅豆和水晶,芋圓口感煙煙韌韌。

餐廳亦研發了不同的新式菜式,例如你妳珍珠魯肉飯($36),滷肉咸珍珠配魯肉飯,口感特別。

飲品方面,推介招牌高雄紅茶牛奶珍珠($35),比起普通的珍珠奶茶,茶味更濃郁。

活動資訊

  • 地址 新界荃灣運通街6號運通洋樓地下K舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日 12:00-22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓