傳驚安の殿堂DONKI開設山頂限定店!已有圍板 副線「情熱笑店」將開幕 主攻遊客生意

文: 劉紀彤
2020.10.22

日本驚安の殿堂唐吉訶德(DON DON DONKI/激安殿堂)於香港的分店愈開愈多,繼中環的DON DON DONKI分店於10月15日正式開幕後,近日有網民發現驚安の殿堂將於山頂開設「山頂限定店」,現時更圍上圍板!

據知今次的驚安の殿堂山頂限定店叫「情熱笑店Jonetz Market」,是DONKI的副線,相信會是一間面積不大的小型分店,亦有猜測指分店將主攻遊客生意,出售特色土產、食物。

小編已向驚安の殿堂相關部門查證消息,唯截稿前仍未收到回覆,現時暫未有新店正式開幕日期及資料,有興趣可以留意之後的消息。另外,驚安的殿堂官方確認將於將軍澳及小西灣開設DONKI分店,兩間分店預計於11月及明年2月開幕。

 

 

來源:HKET

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓