【聖誕好去處2020】櫻桃小丸子30周年聖誕小鎮登陸元朗!3米高小丸子/花輪銅像/手稿展

文: Eunice Lam
2020.10.23

櫻桃小丸子30周年啦!小丸子與一班同學換上歐式打扮,來到元朗Yoho mall陪大家過一個充滿歐陸風情的聖誕節!場內有多個打卡點、互動遊戲和期間限定店,小丸子的粉絲一定要去玩啊!

11月11日至 2021 年 1 月 3 日 大家來到YOHO MALL II,就可以見到小丸子和小玉站在Bilibala 凱旋門前,以一身法式打扮迎接大家。花輪同學在Hey Baby 廣場中豎立了一座花輪銅像,氣勢磅礴大家一定要打卡啊!而30周年紀念巨型音樂盒,就集齊了櫻桃小丸子動畫內的 30 個角色人物,各人物聚首一堂,各位粉絲又認得幾多個呢?

歐陸商店街有玩具店,擺滿小丸子喜愛的公仔!而玩具店背後有互動畫廊,大家可以參加小丸子快問快答。還有Maruko Bakery和花輪同學的花店讓大家影相打卡。

 

小丸子在YOHO MALL I (地下園林) 以另一風格和大家見面,一身牛仔造型的小丸子捧著新鮮蔬果歡迎大家,YOHO Urban Farm 入口更有一個小丸子造型的立體草球,十分壯觀。另外,永澤及藤木同學也一邊收集園林中的蔬果,一邊恭候大家。

同時YOHO MALL I 亦有期間限定店,到時將會有超過100款的全新產品,包括精美公仔、手袋背包等,小丸子粉絲一定要來帶走!而精品店也會產出小丸子懷舊玩具,和動畫手稿原稿,十分珍貴。'

121日起,在YOHO MALL 的店舖以電子貨幣消費滿指定金額,更可換領櫻桃小丸子限量版禮品,消費滿$1,200就可換領限量版「3 4 班田園陶瓷餐具套裝」 ,消費滿$3,800更可換領「小丸子美食分享餐盤」或「歐陸造型小丸子同學仔吸水墊」。

活動資訊

  • 日期2020年11月11日 - 2021年1月3日
  • 地址 元朗YOHO MALL I 及 II
  • 開放時間10am - 10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓