【觀塘美食】觀塘工廈人氣梳乎厘班戟Cafe Tiramisu熔岩/蜜糖芥末雞翼/伯爵茶latte

文: LorLor Lee
2020.11.01

觀塘這間人氣木系Cafe「Cobber Coffee and Tonys Pastry」主打即叫即製梳乎厘pancake,提供多款不同口味配搭選擇。店內的意大利芝士熔岩都是人氣之選,效果澎湃,影相打卡一流!鐘意食甜品的朋友,要試試這間觀塘工廈Cafe喇~

觀塘這間近幾個月新開的木系Cafe「Cobber Coffee and Tonys Pastry」人氣高企,主打口感鬆軟,空氣感十足的梳乎厘pancake,提供多款不同口味選擇,即叫即製!除了配上新鮮水果之餘,還可以加配movenpick雪糕~

榛子、朱古力、焦糖香蕉梳乎厘班戟($119),按喜好淋上楓糖漿,富蛋香味,口感鬆軟,食到粒粒香脆焦糖香蕉!

意大利芝士熔岩Tiramisu,一拉起膠片忌廉湧出,效果澎湃,帶濃郁咖啡及酒香,入口香滑。

芝士焗肉醬意粉($88),熱辣辣焗製出爐,佈滿足料肉醬;蜜糖芥末雞翼,雞翼大大隻,炸粉不會過厚。

飲品方面除了有咖啡之外,還有乳酪沙冰($48)、果茶、伯爵茶、抹茶latte等等。 

活動資訊

  • 地址 觀塘駿業里8號世貿大樓1樓
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日12:00 - 22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!