【聖誕好去處2020】迪士尼4大經典童話登陸葵芳新都會!獅子王/小飛象/小鹿斑比/逾萬朵聖誕花海

文: Eunice Lam
2020.11.24

迪士尼四大經典童話角色今個聖誕節來到葵芳新都會廣場,包括《富貴貓》、《獅子王》、《小飛象》 及《小鹿斑比》,以灰藍、粉紅、薑黃及暖橙打造四個各有特色的聖誕場景!大家可以在期間限定店買到日本直送的迪士尼動物精品,推廣期間消費滿指定金額更可換領精品,快啲約埋朋友去玩啦!

「聖誕冬日童話祭」在11月20日起至明年1月3日登陸葵芳新都會廣場,四大經典角色《富貴貓》、《獅子王》、《小飛象》 及《小鹿斑比》陪大家一齊過聖誕。聖誕場景以木系為主調,配以各個主角的標誌性顏色,每個設計都盡顯故事中的角色性格,大家更可坐在場景旁邊合照,感受歡樂的節日氣氛,即刻睇吓各個場景的設計啦!

商場更特設季節主題花海,逾萬朵聖誕花編織成震撼的戶外聖誕花海,營造無盡的打卡熱點,場內瀰漫歡騰的冬日精彩。


除了打卡外,大家還可以在 11月13日至2021年1月3日期間,到商場三樓的期間限定店購買心頭好。部份產品更是獨家推出或由日本直送,大家記得把握機會買聖誕禮物啦!

另外,由121日起The Point會員憑即日電子貨幣消費滿$1,800,或以8,000會員積分及即日電子貨幣消費滿$200,就可換領一隻8吋迪士尼經典童話故事主角精美陶瓷碟或一條小飛象浴巾,快啲儲齊一套啦!

活動資訊

  • 日期2020年11月20日 - 2021年1月3日
  • 地址 葵芳新都會廣場L4露天廣場
  • 人均消費免費
  • 開放時間上午10時至晚上10時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓