銅鑼灣開設逾3000千呎扭蛋專區!過100部扭蛋機 大熱鬼滅之刃/蠟筆小新/寵物小精靈/迪士尼扭蛋

文: Eunice Lam
2020.11.21

銅鑼灣時代廣場與BANDAI GASHAPON合作開設逾3000呎《Capsule Lab》扭蛋專區!由11月21日至2021年1月3日期間,場內會推出不同款式的限定扭蛋,其中部份款式更是首次於香港推出,當中包括大熱動畫及逼真動物的扭蛋系列,各位扭蛋迷唔好錯過啊!

《Capsule Lab》位於銅鑼灣時代廣場5樓,設有超過100部扭蛋機。而場內會分為4大區域,分別是動物專區、動漫專區、可愛專區及兒童專區。每個星期《Capsule Lab》都會為大家換上不同熱賣的扭蛋系列。

每個專區會有不同的精選扭蛋系列,當中多款為大熱之選,包括鬼滅之刃、高達、鐵甲萬能俠、蠟筆小新、寵物小精靈、迪士尼、哈姆太郎、星之卡比等的扭蛋系列。有部分扭蛋更是首次於香港推出或與日本同步發售,一齊睇下有咩扭蛋啦!

而11月份將會推出烏龜可動造型公仔、小魔女DoReMi變身吊飾、小魔女DoReMi X SANRIO角色特別膠牌吊飾及HUGCOT-TO多啦A夢角色環保袋等。

提提大家,場內只接近八達通交易,大家記得帶定八達通去。

活動資訊

  • 日期2020年11月21日 - 2021年1月3日
  • 地址 香港銅鑼灣時代廣場5樓517-519號舖
  • 開放時間早上10時至晚上10時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓