富豪酒店推出阿華田主題下午茶外賣!阿華田西多士/阿華田脆脆焦糖燉蛋/朱古力批/芝士蛋糕

文: 劉紀彤
2020.12.03

相信阿華田係唔少香港人由細飲到大的飲品之一,無論大人、小朋友相信都鍾意飲阿華田!最近富豪酒店就推出了以阿華田為主題的特色下午茶外賣Tea Set,下午茶套餐有多款用阿華田製作的甜品包括阿華田脆脆醬西多士、阿華田朱古力批、焦糖燉蛋伴阿華田脆脆等等,鍾意阿華田的朋友仔記得唔好錯過啦!

富豪酒店最近於Klook網上版的2020香港美酒佳餚巡禮推出以阿華田為主題的特色下午茶外賣Tea Set,下午茶有唔少阿華田口味的特色甜品包括阿華田脆脆醬西多士、阿華田朱古力批、焦糖燉蛋伴阿華田脆脆、阿華田木糠布甸、特製阿華田芝士蛋糕等等,非常吸引!

阿華田特色下午茶外賣Tea Set價錢為$368起,大家可以選擇到酒店自取外賣或直送上門,有興趣可以>>按此購買<<

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

圖片來源:Klookregalhotel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓