【九龍灣美食】日本名古屋過江龍班戟店新品! 超可愛震騰騰雞蛋梳乎厘班戟登場

文: LorLor Lee
2020.12.06

位於九龍灣的日本過江龍班戟專門店「HoiHoi Pancake House」源自名古屋,主打採用日本食材及總店配方,做出輕盈富蛋香的梳乎厘班戟。最近店舖緊貼日本熱潮,推出全新「雞蛋梳乎厘班戟」,外型可愛,吉士醬的「蛋黃」造型逼真,加上芝士忌廉流心,班戟控值得一試!

位於九龍灣的日本過江龍班戟專門店「HoiHoi Pancake House」來自名古屋,選用來自日本的食材,亦按照日本總店的配方,泡製鬆軟pancake。

最近店舖就推出「目玉焼き風梳乎厘班戟」($118,引來多人打卡試食。班戟鬆軟震騰騰,食落富蛋香。班戟表面加上了mascarpone芝士忌廉,亦放上外形似蛋黃的吉士,令班戟外型似煎蛋。切開吉士「蛋黃」更有流心效果,十分吸晴有玩味。食客除了可選梳乎厘班戟外,亦可轉鹹的夏威夷班戟底($108),試試截然不同的口感! 

 

 

活動資訊

  • 地址 九龍灣宏照道38號企業廣場5期Megabox 1樓19-20號舖
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓