【荃灣好去處】蠟筆小新期間限定店登陸荃灣 獨家小新/小白精品+打卡位

文: Tracy Chan
2020.12.08

全港首間正式授權蠟筆小新期間限定專門店登陸荃灣,店內有多款日本直送的獨家精品,部份更是首度發售。另外,還有小白、不理不理左衛門及鱷山先生等大量生活雜貨,亦有設有多個1:1小新搞笑打卡位,粉絲們記得留意喇。

1月8日更新:

農曆新年臨近,蠟筆小新期間限定專門店推出多款賀年精品,包括利是封、揮春等。

另外,亦有新增多款蠟筆小新獨家商品,例如蠟筆小新鹹蛋超人及動感超人暖手枕、趴趴玩偶、小新骰子吊飾等。

12月8日更新:

店內發售的蠟筆小新精品不少是日本直送的獨家產品,亦有日本版限量版產品。當中包括小白、不理不理左衛門及鱷山先生等公仔

亦有一系列蠟筆小新figure,非常精緻。

另外,更有文具、生活雜貨、床上用品、扭蛋、figure等精品。

蠟筆小新Pop Up Store有設有多個1:1小新搞笑打卡位,粉絲們可以打卡拍照。

【荃灣好去處】Snoopy期間限定店登陸荃灣 70週年主題公仔/杯/日曆/飯盒

活動資訊

  • 日期2020年12月2日 - 2021年2月21日
  • 地址 荃灣廣場FOOD&STYLE Shop no. 226-229
  • 開放時間上午11時至晚上9時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓