MUJI人氣日系簡約麻質手挽袋香港分店補貨 百搭易襯超高CP值!$20起3種尺寸

文: Tracy Chan
2021.10.09

日本MUJI無印良品早前推出的麻質手挽袋一推出就引來搶購潮。香港MUJI亦悄悄引入了這款人氣商品,這款手挽袋以採用黃麻素材製作,設計走日系簡約風格,百搭易襯,不但有3個尺寸,價錢更非常親民,只需$20起。香港MUJI最近宣布麻布袋已補貨,有興趣的朋友不妨可以入手。

10月9日更新:

MUJI麻質手挽袋在香港已經斷貨多時,官方今日宣布人氣麻布袋現已重新返貨,店內分別有B5及A4 2個尺寸,A3尺寸則尚未有貨。最新售價為:麻質手挽袋B5 $20;麻質手挽袋A4 $25。想入手的朋友記得盡快到MUJI選購,以免再度售罄喇。

1月1日更新:

MUJI的麻質手挽袋袋身採用黃麻素材製作而成,再配以白色手挽,設計日系簡約,百搭易襯,因而吸引不少人購買,更有女生會將其當手袋使用。

麻質手挽袋現已於香港MUJI門市有售,一共有B5、A4、A3 3種尺寸,售價為$15、$20、$25,價錢非常親民,CP值高。大家可以按需要選擇合適的尺寸,而袋內更有防水塗層,方便放置不同物品,十分實用。

來源:MUJI HKMUJI TW
香港MUJI無印良品下調售價高達30% 逾70款個人護理用品/服飾/家品新定價一文睇

活動資訊

  • 地址 MUJI

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓