【情人節餐廳2021】中環美國燒烤主題餐廳Big Sur情人節套餐 露天茶座歎牛扒/燒蠔/朱古力心太軟

文: LorLor Lee
2021.01.15

位於中環的美國加州燒烤風味菜餐廳Big Sur出情人節推套餐,品嚐招牌美式燒烤套餐包括前菜、主菜及甜品,有嫩角尖和牛扒、燒蠔,甜品亦有受歡迎的朱古力心太軟配煙燻雲尼拿雪糕等等。即刻睇睇這間情人節餐廳推介~

位於中環蘇豪區的美國加州燒烤主題餐廳Big Sur,會於2月14日全日提供三道菜情人節限定燒烤套餐,餐廳除了室內舒適用餐區,還有室外用餐區,讓大家可以與摯愛一同享受加州滋味。

前菜方面,兩款任擇一款,分別是可供兩位享用的燒蠔配墨西哥香腸牛油及青檸;或煙燻三文魚配青瓜、蒔蘿及白脫牛奶。主菜則是可供分享的嫩角尖和牛扒配墨西哥甜粟、斑豆、椰菜沙律及薯條,醬汁可選燒烤醬、莎莎青醬或是焦香紅椒醬。甜品是可供分享的朱古力心太軟配煙燻雲尼拿雪糕。

有興趣嘅朋友記得預先訂座喇!

活動資訊

  • 地址 中環蘇豪士丹頓街22號地舖
  • 人均消費$201 - $400
  • 開放時間星期一至五 10:00 - 00:00 星期六至日 09:00 - 00:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓